מטה הבחירות המרכזי של אבוטבול נפתח בלב העיר הוותיקה

    דוד קורצווייל No Comments on מטה הבחירות המרכזי של אבוטבול נפתח בלב העיר הוותיקה
    9:28
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on כת האיסיים, הפילוסופים והמשמעות היהודית לחיים טובים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול נחנך מטה הבחירות המרכזי של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, מטה רחב ידיים עם מספר חדרים ואולם ישיבות, וממנו יצאו מבצעי הפעילות למען בחירתו המחודשת של ראש העיר.

    יו"ר תנועת ש"ס חה"כ דרעי שקבע את המזוזה בפתח הראשי אמר "כי קביעת המזוזה היא סמל לפעילותו של ראש העיר משה אבוטבול שכל פעילותו היא בדרך התורה ודרכי נועם, לעשייה למען כלל התושבים ופיתוח העיר מתוך אמונה ואהבת ישראל אמיתית".

    בטכס קביעת המזוזות שהפך עד מהרה לישיבת עבודה של מספר שעות, בהן נבחנו דרכי הפעילות לשבוע הקרוב, נטלו חלק גם 'שלשת המ"מים' שמלווים מדי יום ביומו את מטה הבחירות בבית שמש, עמרם כנפו מ"מ ראש עיריית אשדוד, נחום אסולין מ"מ ראש עיריית מגדל העמק, והרב אבנר עמר מ"מ ראש עיריית מודיעין עלית. חברי מועצת העיר של תנועת ש"ס בבית שמש יגאל חדד וירון לוי, מנכ"ל תנועת ש"ס חיים אביטן, מנהל לשכת ראש העיר גולן שליט, ועסקנים בולטים נוספים.

    ראוי לציין כי בחירתו של מיקום המטה בלב העיר הוותיקה, באה להדגיש את עיקר הפעילות שנעשית במסגרת המטה, והיא להגדיל את מספר התומכים בעיר הוותיקה בעוד כ-2000 קולות נוספים, וזאת באמצעות חוגי בית, ביקורי בית וכנסים רבי משתתפים.

    הרב אריה דרעי בקביעת מזוזה בפתח המטה

    ישיבת עבודה ראשונה במטה החדש



    0 תגובות